Inloggen
Winkelmandje

Kleding management systeem

Zou het niet gemakkelijk zijn als er een Kleding Management Systeem was dat speciaal voor uw onderneming kosteloos wordt aangeboden? Dus geen Excel-lijsten, faxen, e-mails, gele post-it's of telefoontjes meer, maar bestellen, beheren en met name managen in één totaalconcept.

Het Telva Kleding Management Systeem (TKMS) is een online kledingregistratie- en bestelsysteem waarmee u snel en overzichtelijk uw bedrijfskleding, werkschoenen en overige persoonsgebonden PBM's kunt bestellen en tevens inzicht heeft in uw eerdere verbruik en facturen.

Als inkoper kunt u bulkbestellingen plaatsen, maar het is ook mogelijk te bestellen op meerdere lagen zoals op vestiging- of medewerkersniveau. Uw medewerkers kunnen dan zelf inloggen en binnen het voor hun geselecteerde pakket en afgesproken budget hun eigen artikelen bestellen. Op die manier heeft u altijd inzicht in wat u wanneer besteld heeft en hoe het verbruik binnen uw bedrijf verdeeld is.

Onze specialist richt het TKMS voor uw onderneming in met de door u gekozen personalia, geselecteerde artikelen en gewenste productopties, maten, kleurencombinaties en de daarbij behorende logo’s. Dit alles teruggebracht tot enkele muisklikken.

Indien gewenst kan er per bedrijf, vestiging, afdeling of medewerker ook met een puntensysteem worden gewerkt. Zodat u per vestiging/afdeling/medewerker een budget kunt instellen. Het TKMS is gekoppeld aan ons ERP softwaresysteem, zodat u bij iedere levering een bon ontvangt die u 1-op-1 met de factuur kunt verwerken. Het grote voordeel? Een aanzienlijke tijds- en kostenbesparing en het zeer eenvoudig bestellen, beheren en managen van al uw benodigde artikelen.

Het TKMS is volledig responsive. Dit betekent dat de portal op zowel desktop, tablet als mobiel goed werkt. U kunt zelfs afwijkende afleveradressen ingeven voor tijdelijke werklocaties. Zo wordt u volledig ontzorgd.
114
Copyright ©

Winkelmandje

Filter