Inloggen
Winkelmandje

Ontzorgen

Klant volledig ontzorgen met maatwerkpakket voor Persoonlijke Beschermings Middelen (PBM’s) 

Telva heeft een nieuw ‘PBM’ dienstenpakket gelanceerd. Elk kledingpakket wordt op maat gemaakt en volledig afgestemd op de wensen en specificaties van de klant en zijn medewerkers. Dit pakket is een serie van softwarematige oplossingen en operationele maatregelingen waarbij het PBM pakket altijd consistent aan de vorige leveringen wordt uitgeleverd. 

Alle zorg uit handen nemen

Bij het samenstellen van een uitgebreid pakket van bedrijfskleding, veiligheidsschoenen en overige beschermingsmiddelen komt veel kijken. Vaak zijn dit vele tientallen artikelen voor diverse afdelingen. Voor de klant is het prettig als dit automatisch wordt geregeld binnen zijn eigen controle. Met het nieuwe dienstenpakket ontzorgt Telva zijn klanten volledig. Wij nemen alle zorg uit handen, zodat de klant zich kan focussen op zijn core-business. We zijn steeds meer een dienstverlener in het verstrekken van BPM’s, in de breedste zin, en bieden duurzame en kostenbesparende oplossingen door goed inzicht van uw bestellingen en afname en binnen uw afgesproken budgetten. Een goed beheer kan zo maar 10% besparing opleveren op uw kosten. Ook is het mogelijk om gebruik te maken van het huren van veiligheidskleding voor tijdelijk personeel en/of bezoekers voorzien van uw logo(s). Op deze kleding kan ook het logo van uw bezoeker of opdrachtgever worden gezet. Hoe professioneel is dat?

Op maat gemaakt

Telva biedt verschillende maatwerkoplossingen. “In overleg met onze klanten bekijken we wat nodig is op operationeel- en veiligheidsgebied met de passende uitstraling om de identiteit en uitstraling van het bedrijf en de medewerkers te versterken. Waarom kan uw bedrijfskleding geen marketingproduct voor uw personeel zijn?

Wij zorgen vooraf dat de kleding door uw personeel wordt doorgepast, verstellen kleding voor afwijkende lichaamsmaten en de kleding wordt visueel met logo in uw afgeschermde bestelmodule geplaatst voor de gebruikers. Deze maat, kleur en persoonsinformatie wordt in onze portal opgeslagen waardoor u een totaaloverzicht van al uw producten in één oogopslag. De portal is responsive dus toepasbaar op smartphone, tablet en PC.

Iedere medewerker heeft ‘zijn’ eigen afgebakende collectie welke hij kan bestellen met de juiste maat, voorzien van het juiste logo en binnen zijn persoonsgebonden budget. Dit budget kan bestaan uit punten of een inkoopbedrag. Ook kunt u besluiten de inkoop van de PBM’s bij één of meerdere managers te houden. Afdelingsbudgetten zijn ook instelbaar. Slechts een kwestie van instellen, u bepaald! De benodigde BPM’s worden vervolgens als pakketverzorging per gebruiker verpakt en verstuurd. Ook tijdelijke afleveradressen zijn mogelijk. Verzending via DHL, dus goed en betrouwbaar.

Met name grote bedrijven met meerdere vestigingen kiezen binnen het pakket steeds vaker voor één leverancier die het hele pakket van PBM’s snel kan leveren maar tevens bij iedere levering de kwaliteit en de uitstraling garandeert. Ieder artikel moet gelijk zijn aan eerdere leveringen en gelijk zijn voor ieder filiaal.

Telva kan een Api Key oplossing aanbieden zodat de bestellingen van uw benodigde PBM’s binnen uw, eventueel gebruikte, ‘Materiaal Beheer’ systeem kan lopen. Zo kan iedere werknemer zijn eigen BPM’s bestellen zonder diverse portals voor verschillende artikelen te hoeven gebruiken.
123
Copyright ©

Winkelmandje

Filter